Första advent . .

Helgen har som varit har varit super : )

Fredagen gick vi ut & åt - oasen. Det är så jävla gott att det blir äckligt. för man blir så mätt att man nästan inte kan gå. phu. Efter oasen gick vi till Stinsen för att ta en öl, herregud. . jag är dock bara 21, men jag kände mig som 31. alla dessa 18-åringarna som hoppade runder värre än mina dagisbarn. . HJÄLP. jag ville bara gå därifrån. så efter en halv öl lämnade vi & gick hem & sov, båda var så mätta att vi nästan kräkte. äckligt, men ändå så ska man på de ;) !



igår va jag hos syrran & snäck :) mys, in till Lund, köpte 2 julklappar till bigboo ;) (calle då). det var mys iaf att vandra runder där med dom, sedan åkte vi bussen hem igen & bakade lussebullar. & så trött jag blev. men åkte sedan hem & gjorde ve mig då bästa Lina kom, & som vanligt med en vinare ;P saknar våra tider i sommras, alltid helgen. vinare & sedan ut. :) Vi ringde iaf Anna-Lena, & vi tre gick ner till hampan. & vad har hänt där då ;P? massa gamlingar, så efter en öl gick vi till utposten, & där kom sedan min Puff ner ju, & jag var brunare än henne :D HAHAH! Hon var arg på mig ;) Hon & Patrik har varit iväg på Gran Canaria i en vecka, men iaf-vi gick hem vid halv två. Helt lagom :)

 idag har vi städat, sjukt skönt att ha en fräsch lägenhet, mums. & sedan en sväng på julskyltningen. . vafan har hänt ? så besviken, verkligen inte som när man själv va liten. . kommer ihåg när jag var mindre & hade alltid simtävling på julskyltning, & mormor tittade & sedan vandra vi runder på den STORA julskyltningen. & på kvällen gick jag med mamma, men nu, där är inget! ;´/
sen fick jag följa med på ett larm bigboo fick - han jobbade ju. så ut till ängelholm & sedan lämnade han mig. & när han kom hem så gick vi till oj handlade lite & nu är vi hemma & kollar wallander. :) mys, har ätit färdig pizza & nu ska vi äta glass & frukt. *ångest varning* men iaf, imorgon ska jag gå & träna. Lina & jag sa det oavsett hur sjuka vi är så ska vi träna ;P & nu har jag ingen röst kvar ;P ! haha. . Nä, ska fixa kaloribomben nu. Hörs & ses. Puss!


-/ Ð i v a ♥



Kommentarer
Postat av: ems

re: jaaa! jag tror också det va ett spöke men ingen tror mej :P haha :) dom tycker jag är töntig!

2008-11-30 @ 23:14:09
URL: http://foreverwithin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag gick upp 8 imorse för att jag skulle träna, men ringde robs och sen la jag mig i sängen igen, vaknade för en timme sen. Fy på mig. ;P

2008-12-01 @ 11:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0