Fick en idé .

av Melissa här under, hon tycker jag ska skriva lite om make up & dylikt. Egentligeninte mitt ämne så, men ska försöka ge mig på de. :)

Dock har jag en sak att rekomendera - H&M hårmask (eller om de var hårinpackning), den är super bra & håret känns som siden :) mitt hår som blivit så trött & slitet efter all hårfärg får lyster så fort jag använt den. Känns super smidigt. & dock är de med jordgubb också,så den lukar ju gott :)
& nu när jag ändå är i farten så kan ni ju pröva samma, fast iansktitsmask. . Gillar skarpt :)

annars, smink jag använder. Jag använder aldrig direkt samma. Jag prövar gärna runder, gillar leka med smink dock använder jag aldrig så mycket ändå när jag går ut, för jag är för feg ;P ! men märken & så har jag aldrig direkt brytt mig om ; ) ! Tar som sagt olika, nu har jag en L´oreal, dock trivs jag med den & hade mycket väl kunnat köpa den igen :)



nu har jag bloggat lite om smink ;) hehe,kändes dock ite ovant att skriva om, men de är väl en vana, precis som de var att skriva första gången :). Nu ska jag snart ut på Väla med Becca, kanske Ivana! Ska se om dom har kvar vinterskorna på stadium, vill ha! Tjing alla, hörs sen.

-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: ems

tack för tipset gumman ;D

2008-11-25 @ 18:00:22
URL: http://foreverwithin.blogg.se/
Postat av: Melissa

Åhh Skoj! =)

Så H&M´s inpackning är bra.. är det den i liten påse???

Måste testa en sån i så fall!



Kraaam

2008-11-25 @ 21:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0