det var väl då inget.

ovanligt.


hädanefter ska jag bli min egna doktor. för nu vill dom att man ska ha prövat allt innan man kommer dit, SUCK. Alltså, kom dit idag med mitt getinstick. "ja, jag ser att där är ngt. & det var sen i sommras, Hm, vad har di gjort för att förhindra detta?"
-"Inget, jag kom hit för jag vill veta vad de kan vara"
-"Men de är bra om man försöker lite, för att se om man får bort det"
MEN HALLÅ, om jag hade visst vad jag hade kunnat göra hade jag väl för fan gjort de.
iallfall skrev han ut tabletter till mig, låååång om länge för han hade fått för sig att jag hade dessa hemma, OKEJ?
& inte nog med de, han säger till mig "kommer du ihåg i sommras när du kom hit för ditt myggbet?"
VA ? JAG HAR ALDRIG TRÄFFAT MÄNNISKAN & ALDRIG KOMMIT DIT FÖR ETT MYGGBET, hjälp säger jag.

Iaf, jag tog upp det med min huvudvärk, & va tror ni han säger när jag berättar om att jag låg HELA söndan bara kräktes & kunde inte röra mig,
-"varför gick du inte till apoteket?"
JAA varför gjorde jag inte det, hm ? har jag inte precis förklarat det till dig, JAG KUNDE INTE RÖRA MIG!
-"jaså, du har fortfarande huvudvärk, 4 dagar sen. men om du går hem & tar två panodil så lovar jag dig att det går över"
Jahadu, tack ska du ha, 150 spänn åt inget. 10 minuter & inte fan va jag sjuk enligt honom, tack lilla doktor.
Jag är verkligen så sjukt trött på sjukvården, ska man behöva ligga & vara halvdöd innan ngn tar en på allvar. . Jag ska fan öppna eget, jag kan fan också läsa i böcker, för va gjorde han när jag sa att jag hade migrän GICK & LÄSTE i en bok. PHU, jag är så irriterad. & detta är bara lite om vad vi pratade om. . ;/
SNÄLLA LILLA INGRID, kom tillbaka till oss, vi behöver dig doktor.




Nä som plåster på såret ska jag iväg & få skratta med Karolina, & göra mina naglar fina, oh vilket rim :D !
& sen har jag faktikst hittat min nyårs klänning :D inte illa va, hihi.


-/ Ð i v a ♥
(som förövrigt är vääldigt frisk)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0