välkommen tillbaka.



madelen till bloggvärlden, du har vatt saknad ? ; )


Jag har då sovit bort mitt liv, därav har jag inte bloggat. så vart slutade jag? Tror de var helgen som jag beskrev, då har jag några dagar att berätta om ? Som sagt, sovit sovit & sovit. fattar inte vad de är.
dock är jag mycket på gymmet nu också, för att jag inte ska somna. . jävla skit är det. men som sagt så har jag fått en telefon tid, så hoppas jag kan få en tid till henne fort. annars vet jag inte vad jag gör.

som sagt, är på gymmet nu, fixar de galant. riktigt stolt över mig själv. . : ) iförgår sprang jag 20 minuter UTAN att stanna, (stanna jag i 2 sekunder, höll fan på att tappa byxorna ;D) . så mega stolt ;D var på spinning igår, & kunde knappt gå imorse, fy bubblan :P men jag kom upp !
imorgon blir de träning igen, halv nio med togge. . ska träffa mamma sen, ska fixa lite så jag kan läsa upp mina betyg & sedan ska vi byta hennes barlock (stava?) för att sedan trava bort till Telia & fixa med hennes telefon. & idag kommer syrran med familj hem från kreta.  Grisar ; ) så imorgon ska vi ner, ska pussa sönder snäck :) dom kommer dock vara svin bruna. aja, ska steka på sön : ) !
lördag är de fest igen, phu. Sonias Niklas fyller ju 30 bast ;P blir rätt så lugnt då det är massa barn med i bilden också.
så på söööndag är jag leedig, göött.

& om en vecka mina vänner är de tid , CELINE DION :D ! fybubblan vad jag längtar, ska verkligen bli underbart , wiie.

nä, nu ska jag göra ve mig. jag & babe ska ut & äta, 17 månader idag ; )
Jag älskar dig.

nu vet ni iaf att jag lever, & det var väl bra ;D ? ! hörs imorgon igen.
Puss


-/ D i v a None


Kommentarer
Postat av: Susan

Jaaaa...bara 1 vecka kvar sen är det vi som ser henne live och sjunger med som tokar=) Ska bli så jävla kul=)



Kramiz

2008-05-29 @ 19:53:23
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0