Valborg, migrän, jägersro & måns.

     




image487



igår va det valborg,Lina Malin & togge kom över :)  vi skulle ju kolla på eld, men de missade vi totalt ;D mycket vin & sedan ut- hampan. det var okej, inte mega kul, men inte tråkigt heller. jag var hemma vid tre tiden, & babe gick hem med patric & drack en(?) öl. . & som vanligt försov han sig.

idag när jag vaknade var allt lugnt, efter ca en kvart bara flyger de på mig - MIGRÄN ! jag har ju fått detta eftre min mamma, men jag får de utan anledning, vissa kan ju få de av choklad eller ost typ. . men jag bara får det. & denna gången va de värre än någonsin. . bölade som en liten treåring. & jag ville inte ställa in jägersro. Men ett tag trodde jag att jag skulle få göra de. & hemma hade vi inte huvudvärkstabletter heller, jag trodde jag skulle DÖ ! Ringde mamma & morfar fick springa över & hämta. . när han hämtade mig tryckte jag i mig ngra st, & somnade på strört. När jag vaknade lagom då vi var framme hade jag bara huvudvärk, de kan jag leva med! Så in till jägersro, där var de bananer i pyjamas, Kalvin & självfallet MÅNS ! + Marie Serneholt stod bland publiken ;) ! & min kära syster som kan vara en nöt :P ( & då står marie typ bara 5 meter ifrån )

Jag - kolla där står Marie Serneholt ju.
Syrran- Ohnä, så tjock är inte hon !
Jag - men det är sant, de är hon. . hon vände sig om ju.
Syrran - men sluta nu, Marie hon är ju smal som en sticka & verkligen inte så bred rumpa. .
& rätt som de var vänder sig hon om & jaa, det var hon - HAHAHAH ! & hon måste tyvärr ha hört va syrran sa ; )
det var väldigt kul måste jag få säga, för hon var faktikst rund, inte så smal som hon ser ut i alla tidningar.

Iallafall, det blev karusell åkning ; ) KUL ! & sedan åkte vi hem, jag somnade en liten stund på soffan ( max 15 min ) & sedan gick vi & solade. & när vi kom hem igen var de mat, mums. & nu är jag hemma :)

varit en väldigt bra dag, skönt att komma iväg så där till Malmö :P haha, gillar ju inte malmö, men de va kul.
Tack för idag.



-/ D i v a image480


Kommentarer
Postat av: Hilajna.

HAHA, så smal är hon inte. Så klockren. ;D

2008-05-02 @ 09:50:44
URL: http://Helenaskog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0