Ullared.



Nu bär de strax av till ullared. : ) & jag är inte så trött som förväntat.
så hem kommer vi betydligt fattigare men även med massa kläder ;)


imorgon ska jag & helena (fagrells flickvän) hem till carolin :) (anderssons flickvän) . Ska bli så kul, var längesedan jag träffade Carlin nu ju :) Även Helena iof, men imorgon dock :) ! ska bli trevligt.
jobbade hela dagen igår, & då jag sitter på Borsten så ringer telefonen. .
Svarar & då möts jag av ett JÄDRA tjutt,

-Hej Madde, det är Ina. . Jag får inte larmet att sluta (helt i panik)
-Öh, hm. . koden. va sjutton är koden
 8725, pröva om den funkar.
- NÄÄÄ, det gör den inte.
-OHH herregud. Gå in på kontoret & kolla om där hänger en lapp.
-Jag har hittat ngt, jag prövar slå in de.
YEES, de slutade, tack madde, vi ses snart
.

HAHA, & jag har kortat ner samtalet massa, men nu i efterhand var det rätt kul, för stackars Ina som då är ny på vätten var i ren panik, & jag hamnade i panik ;P ! haha, vilken kalabalik :P! men kvällen var lugn :)
& inte nog med de, när jag kliver in genom personalingånger bara står Johan (chefen) där & skrämmer slag på mig. Jag satte verkligen mitt hjärta i halsgropen. Fy bubblan va rädd jag blev . & han bara garva :P !
Tokigt värre. men men ;) !

nä, nu ska jag byta tröja. . :) & sedan åker vi.

Ha de så bra.



-/ D i v a image536 



Kommentarer
Postat av: Junitjej

Dit vill jag också! Få se när det kan bli av.
Ha en trevlig fredag!

2008-05-23 @ 06:27:15
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0