Tack Tack :)



för alla kommentarer :) 
jag är fortfarande lika glad!
:D


idag har jag ju som sagt semester, :) & vaknade när babe han gick halv åtta, : / aja, jag får mer av dagen ? ;) har suttit här sen dess - madde ta tag i din ledig dag ! Jag ska, för när jag har ätit mina knäckebröd & druckit mitt Te, då går jag & tränar. sitter redan med träningskläderna på, (allt för att jag inte ska komma med "oh, jag orkar inte" NU JÄVLAR). : ) & idag ska jag ut & lägga mig i gräset & njuta av solen. annars har det bara varit i solarium ; ) inte dåligt det heller iof ; ) ! Ikväll ska även darling spela fotboll, han lär komma hem med huvudet under armen ; ) ! Hahah. . eller nja kankse inte ! :  ) 

Igår jobbade jag på vätten efter Borsten, två nya personal. vädligt trevliga, : ) kan bli bra ! : ) Jobbade med Gani & allt bara flöt på, tiden bara gick & rätt som de var natten där (anna-lena) ha ! gick jätte fort, var hemma vid 22 , & jag sov 22.20 ;P !  Skönt.

Blev väldigt glad när jag läste på mina kommentarer : ) Milton & Melker hade kommenterat. & det är 2 av mina barn på dagis : ) Gör de inte ens dag så säg : )  -Gud va kul att du stannar hos oss, Nu blev vi jätteglada. Mamma/pappa/mormor och några till blev också jätteglada. woohoo.
TACK sötisar : )
& så klart av er alla andra också, TACK TACK TAACK :)

nä, nu har jag ätit mina knäckebröd också : ) så nu är det väl tänkt att jag ska gå & träna, haha ! Bättre att ha de gjort nu, ? JA ! (jag har märkt att jag skriver frågor till mig själv som jag svara på, hahah får sluta med de;])



image495


Ha en jätte bra fredag, & sköt om er alla :)


-/ D i v a image496



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0