solat.



nu har jag solat i furutorpsparken, somnade till lite. obehegligt att vakna & inte veta vart man är, men jag kom på de snabbt ; ) ! & ankorna ville ha mina vindruvor, men ajsinbajsing. det fick dom inte :)  

nu sitter jag hemma igen, vill bara ut ut ut. . solen skiner så starkt. :)
& just de, lägenheten blir i topskick. ; ) sparade toan till babe , jag menar- det är jag som har semester ; )
nu väntar jag bara in honom så vi kan gå & äta någonstans, magen är hungrig.

vi hörs, ikväll träffar jag Lina, & vi kommer sitta på hampan om det är något, ses där kanske. . : )



inga bilder kan uppdateras heller, sug min tå. ; /


- / D i v a

Kommentarer
Postat av: Susan

Ska du till Fyllerondellen så se till att dricka någon öl för mig också tack:P

2008-05-09 @ 18:44:48
URL: http://eliottsmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0