Picknick i det gröna : )



ja, så säger man väl : ) ?
har varit & tränat, fy bubblan jag känner mig duktig.
tränat tre gånger denna veckan & lika så ska de bli nästa vecka. . här jävlar ska kilona rasa ; ) !


tillbaka till rubriken :) jag & babe ska ut & picknicka, grilla & äta sallad. & dricka vin. : P ! fast vet inte riktigt var än, gröningen hade vatt soft men är rädd för att där kommer vara en jädrans massa fjortisar, fast jag vet inte? vi får se vad vi hittar : )
& det bästa idag när jag pratade med babe i tele då jag satt på bussen till träningen så satt jag & tjattade om en förbannad locktång ( tycker de är fräscht med lockar så vill ha en sån :P )  & när jag kommer hem så bara ligger där ett packet med EN LOCKTÅNG I ! WIE, ska locka håret snart ;D ;) ! hehe.
han är bäst.
men iaf, nu som sagt ska jag börja göra ve mig, för att sedan bege oss ut, ha en mysig fre.


saknar Helena : (


-/ D i v a image521


Kommentarer
Postat av: Susan

Men va mys ni kommer till att ha det=)Picknicka för me to vet ja=)

2008-05-16 @ 20:02:12
URL: http://eliottsmamma.blogg.se
Postat av: Hilajna.

Lego jag saknar dig också. Tänkte mycket på dig innan, faktiskt. Vi får styra upp något så att vi kan ses? :)

2008-05-18 @ 18:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0