oh loord.


susan´s klipp skrämde skiten ur mig, oh jävlar ;P ! fybubblan.
http://eliottsmamma.blogg.se/ 

jobbat idag & efter det tog jag de lugnt. Drog med mig morfar för att kolla på babe när han spelade fotboll & då fick jag Katta på köpet ;) ! hih. darling var mest en softare, men duktig ändå ! Måste säga att de andra laget såg ut som ett gäng rötägg. små, omogna & duktiga. . men ändå. målvakten ville ju inte ens tacka efter matchen så han åkte på röttkort. HAH ! äch. :)
tur jag inte spelar sånt, dels för jag kan inte & för de andra med mitt temperament. sa de till babe innan då jag spelade basket, då man hade matcher var man galen som mindre ; ) alla komöverrens om att klösa den som var på den som var elak på plan ; ) heheh..

nu ska vi faktikst vara lite onyttiga, chips & cola , inte igår de inte ; ) oh jag är så sugen & dels så ska vi ju ändå träna imorgon ;) !
så sov gott, & så . :)


-/ D i v a image510


Kommentarer
Postat av: Susan

Hehe...hoppas att du kan sova gott:)

Pössar

2008-05-13 @ 21:06:52
URL: http://eliottsmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0