Medarbetarsamtal : )



kan inte mer än säga att jag är sjukt glad, fått tjänsten på Borsten, & den är fast 75%! + att dom bara sa massa snälla & roliga saker, dom var så nöjda & dom tyckte det var så kul att jag hade sökt tjänsten, & att jag var så duktig. jag var en väldigt possitiv person & hela de köret, blir man glad då ? OH JA :). & dom ville att jag skulle läsa vidare så nu skulle christel fixa med massa papper & hela köret, HAHAH ! sjukt. som jag sa, jag har suttit & funderat sen jag slutade & på 2 minuter är kanske allt ordnat, moha! snacka om att få allt på silverfat, TACK!
Har haft sån jädra tur sen jag slutade skolan, jobb efter jobb har bara dykt upp. som sagt serverat på silverfat & de tackar jag för. Vi har fått ny städerska hos oss, malin. & hon tog studenten för 1 år sedan, & hon sa de att det är sjukt svårt att hitta något. . verkligen sjukt svårt. Hon var glad att hon ens fick hos oss, & då börjar man fundera. . SHIT !


image494


& inte på allt detta så blir man LYCKLIG av detta fina väder. klockan är sju & så underbart fint. : ) vi ska snart till babes mamma, ska passa hennes katter i 2 veckor. så ska över dit. .


& så har jag semester på FREDAG :) ! Oh, ska sova träna & hemils !! sådetså. .
kanske röja upp här hemma också, vi båda är sjukt trötta på denna lägenheten nu, vi vill ha BALKONG & det är NU! får se vad vi hittar :)
ska ta på mig ngra byxor eller något nu, :)


kisses.

-/ D i v a image492


Kommentarer
Postat av: lina

grattis gumman sjukt roligt !=) du e bäst

2008-05-07 @ 21:13:30
Postat av: Susan

Men va kul=) Stort grattis du.

Pöss

2008-05-08 @ 12:40:35
URL: http://eliottsmamma.blogg.se
Postat av: Nanna

Får verkligen gratulera dig. Detta är du värd, så mycket som du slitit. Grattis vännen!

2008-05-08 @ 15:25:44
Postat av: Alex

Grattis :D

2008-05-08 @ 18:16:20
URL: http://msAlex.blogg.se
Postat av: Milton o Melker

Gud va kul att du stannar hos oss, Nu blev vi jätteglada. Mamma/pappa/mormor och några till blev också jätteglada. woohoo.

2008-05-09 @ 07:27:09
Postat av: Hilajna.

Aww, grattis hjärtat. Det är du välförtjänt. :)

2008-05-09 @ 09:38:59
URL: http://Helenaskog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0