Lista.

För 5 år sedan...
ja, då var jag 16 år. levde loppan i skolan & njöt av att jag börjat på gymnasiet :) träffade massa nytt folk, fick nya vänner & ovänner ; )

För 3 år sedan...
var de mest rörigt, fattade inte så mycket av vad som hände tyckte jag. Gled mest runt & tyckte allt var tråkigt, fikade oaft med vännerna & fest. Blev även moster till välrdens bästa snäck :)

För 1 år sedan...
flyttade jag & babe ihop :) ! & jag hade(har) fått otroligt bra jobb :) nya vänner / arbetskollegor. Mist visa av mina vänner, min bästa vän åkte till USA, & min andra bästa vän till Norge, hejdå !  


För 3 månader sedan...

Jobbade , jobbade & jobbade jag ;) umgåts med vänner & familj : )

Igår...
var jag lite bakis & jobbade. Firade min älskade mamma :)


Imorgon...
Jobbar jag hela dagen, sen fixa med vägledningshuset & byta mammas present.


Om ett år...
Har vi förhoppningsvis flyttat. . jag har kanske tagit tag i mitt läsandet.
annars glider vi bara på : )


Kommentarer
Postat av: Veronica

Läste ditt OM ETT ÅR..det stämmer ju fint

2009-10-20 @ 19:46:15
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0