Jobb hela helgen.



jobbat som sagt hela helgen, Lördag var vi på Tivolit. inte så märkligt, men ändå :) ! & idag var vi på en lekplats & jag hade bakat muffins vi tog med & mumsade på ;D !

Underbart då vädret har varit fantastiskt :) fast jag började sju imorse, såå jädra trött jag var ! men jag klarade . . när klockan var 12 tänkte jag - ääntligen bara 5 timmar kvar, & så rätt som de var skulle jag sluta ;D

Iaf, när jag slutade så gick jag & babe till Bomb & krängde kebab/pizza & sedan en jävla glass :P det är fan illa ! men ändå :) GOTT!.


Nu är de Tv som gäller :)



-/ D i v a image489


Kommentarer
Postat av: susan

Klart att det är gott. Här hemma blev det också pizza...Eliotts val=)
Pöss

2008-05-04 @ 22:46:22
URL: http://eliottsmamma.blogg.se
Postat av: Hilajna.

snart snart snart. Jag jobbar dessvärre inte så mkt nu, så säg till när du är fit for fight? ;) ;) I löööve you.

2008-05-05 @ 09:13:23
URL: http://Helenaskog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0