jag orkar inte mer.




jag är totalt slutkörd. JAG ÄR TRÖTT ! det fattas något i min kropp, & jag fick en telefon tid till min husläkare den 10 JUNI ! fast iof, de är väl rätt snart ?

jag fattar inte vad som hänt, de har blivit stop. Nu är jag bara trött trött & åter trött. Men skulle jag lägga mig i sängen första hade jag inte somnat. nä då måste jag slumrat till lite på soffan för att sedan då kunna somna i sängen. Jävla fix idé jag fått. Tossig blir jag. Men jag ska dock ha en tidig tid av min husläkare, ska göra en ordentlig läkarkontroll. Hälsokontroll heter de ju ; ) ! De tar verkligen en på krafterna att ständigt vara så trött, jag orkar inte ens sminka mig (just för att jag ska kunna sova så länge som möjligt) & jag ser anskrämlig ut. Tur jag inte skrämmer bort mina barn ;P ! På tal om dom sötlökarna, när jag kom imorse möttes jag av 4 härliga kramar ! då blir man glad. : ) & lite piggare! Nu ska jag sluta gnälla. :)



Lördagen, TACK för en otroligt rolig kväll :) fast kunde struntat i den där förbannade eurovision song contest. Har aldrig varit med om desslike. förbannat tråkigt skit (va jag är positiv) ! Iaf, vi kom ut sedan & hamnade på tivoli, & hampan. De var faktiskt väldigt roligt, det var längesedan de var så kul, dock var jag mest bara med Helena, men hon är en urskön tjej :) ! Carolin tappade vi bort hela tiden :( ! Iaf, vi hade mega kul. & givetvis blev vi fotograferade. .



jag ser helt jävla miffo ut, ser fan tillochmed garvid ut.
det gillar vi inte, tur jag & Lina vatt på gymmet idag.
babe var också där ;D

Nä men bilden gillade jag inte, tjockismadde.
Jag & Helena är dom som är bruna, & de gillar vi ;D

nä, nu ska vi äta mat, SÅ HÄR SENT tänker ni, jooo.
för vårt förbannde jävla ris skulle koka i 30 minuter ?
vilket ris gör de egentligen ?

mat & sedan sängen.
PUSS

-/ D i v a None

(ursäkta mitt väldiga positiva inlägg ;D)

Kommentarer
Postat av: Susan

30 minuter???? Vad är det för evighetsris?

2008-05-26 @ 20:46:12
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Susan

Fogdarp?? Vart befinner du dig?

2008-05-26 @ 20:49:42
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: emma

hahaha guuumman va du klagar :D va söt du är. hoppas det blir bättre me dig snart och att du slipper tröttheten gumman min !



och vafan har ni för jäkla ris som kokar i 30 minuter?!

2008-05-27 @ 13:36:42
URL: http://foreverwithin.blogg.se/
Postat av: Janni

hahah! jävlar.... ett miffo till här. :S

2008-06-09 @ 22:38:08
URL: http://jannipanni.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0