Gratis dricka.

Tackar man väl aldrig nejtack till : ) ?

då det var bestämt mot fyllerondellen blev de ändrat när vi kom dit, vart skulle vi få plats ? så steget drog mot olearys, jag gick in & beställde till mig & Lina, & när vi precis hann växla några ord med varandra så kom de 2 killar "är de ledigt här?" , Hmjo ?men bordet brevid är också ledigt. "aa, okej. ." så dom slog sig ner & rätt som de var började dom fråga vart dom skulle ikväll & så, aja. . inte så mycket med det. Dom gick in för att käka, Lajna & Jag fortsatte med vårt samtal. . 5 minuter senare kommer batrendern ut, med två cider. . Lina tittar på mig & jag tittar på Lina, & bartendern kläcker ur sig "nää, jag vet ni inte beställt, men dom där inne har beställt, Till er" Jag & lina bara Garva. HAHAHAH, vafan ska man säga ! Tack. . Jo. Iaf kvällen blev lugn & vi var hemma vid 23, slocknade direkt jag såg sängen & sov till nio, idag är jag utvilad :) ! 

nu ska jag göra ve mig för att sedan åka ner till staffanstorp, marknad där & så. sen blir de en runda hem till helena. : ) ! Ha en underbar lördag mina vänner. 


-/ D i v a image501 


Kommentarer
Postat av: Susan

Klart...gratis dricka är ju perfekt=)

2008-05-10 @ 09:49:51
URL: http://eliottsmamma.blogg.se
Postat av: Anonym

Vad glad jag blir när jag läser att ni kommer, härligt. :)

2008-05-10 @ 16:24:19
Postat av: Anonym

är det hampan ni syftar på, så kallas den fyllekarusellen, inte rondellen!! herregud

2008-05-10 @ 23:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0