fullrulle.



må jag säga. . : )


idag tränade jag & togge vid halv nio, & sedan gick jag hem för att möta mamma istan. Gick inom synsam då det var billigt med synundersökningen, 40 kr ! :P men jag fick den gratis så de hade kunnat kvitta ; ) ! Iaf, ner till vägledningshuset & fixade lite. ska komma ner där nästa vecka med betygen, för dom tog jag inte med mig givetvis. & sedan till telia för att fixa nytt telefon nummer till mamma. sen fick de ju bli en fika på allt de här, Just ja. Hann inom H&M också, köpte svarta short också, kunde inte låta bli. Hem vid halv två, hann byta om lite för att sedan sätta mig i bilen som tog mig till staffanstorp. : P där nere fikade vi & Bada ;D ! & jag fick ett fint armband av snäck. Hon hade valt de själv, & hon valde rosa ;D hon känner verkligen sin moster. Katta , morfar & Mormor fick också.  : ) fast inte armband ; P

Nu är jag hemma, slutkörd. ska se filmen vi hyrde igår, - dagboken. Imorgon är de städdag här hemma. sedan ut i solen, & sedan till Sonia & Niklas. Fick även en ny skjorta & hotpants som jag beställde från H&M. Dock var de andra slut, Hur kul är de ? !

iaf fick med mig 3 par glasögon hem. men kan verkligen inte bestämma mig : ( lägger upp dåliga bilder så ni får se :P !


     
alla ser likanada ut tycker jag på korten :P
men de är dom inte.
ena är svarta med lite lila i,
dom i mitten är svarta,
& dom tredje är bruna, med bliingbliing ;D


fendi.

här kommer mitt armband jag fick av älsklingsungen :)

syns kanske inte så bra. men flätat :)






Lite mat nu & sedan filmen :) Ha en underbar fredag, & hoppas ni har kul Helena.


-/ D i v a None


Kommentarer
Postat av: Amanda

älskar markerade bågar, men gillade inte direkt någon av dessa. men de första var lätt finast :)

de i mitten hade lite knepig form.. men kan du inte satsa på de första, men kanske i någon modell mindre. man vill ju se ditt ansikte också. för det e fint :)

2008-05-30 @ 22:09:48
Postat av: Melissa

Tycker att bågarna var ganska mycket större än vad som passar ditt ansikte! Kanske borde testa något mindre bågar? Hoppas du hittar några! :)

2008-05-31 @ 01:28:01
Postat av: Anonym

Jag saknade dig igår. Vi får bestämma en dag så att vi kan ses snart!? Puss lego.

2008-05-31 @ 09:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0