Fredriksdal. . :)





Helt underbart, vädret var bra, sällskapet. ALLT :)
bussen gick mot fredriksdal 08.45, & när vi var där vet jag inte rikigt ; ) !
men väl där gick masken (avdelningen) till djuren, jag kan ju säga att de inte är några favoriter för min de,
gåsen där gillade inte mig alls :P ! Usch, ; ) ! barnen gillade det, & de är ju de som är huvudsaken, vi är ju där för deras skull. & det sköna med det hela är att vi har en sån bra gemenskap med föräldrarna, (iof jag pratar för alla, men ändå) ;) men blir glad när man träffar dom, vilken som. Iof nu pratar jag bara för mig själv, ;) ! Att man kan skoja & ha sig gör så mycket, & prata. man blir som sagt glad, knappt så jag ville åka hem ju ; ) ! Men jag gick faktikst & tränade, Josef han bjöd ju på hela sitt lördagsgodis ; ) ! HAHAHA. Tack.
& nu ska jag träffa Togge, måste dock duscha, är helt slut måste jag tillägga också :P !

nä, får väl hoppa in i duschen, så jajg luktar hallon igen : )

TACK för idag alla för en toppen bra dag på fredriksdal, Toppen dag :) !

-/ D i v a image535


Kommentarer
Postat av: Susan

Mysigt ni hadt det på F.stal då...härligt=)

2008-05-20 @ 19:36:22
URL: http://eliottsmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0