fett ångest. .


över den där förbannade jävla mc donalds, men vi får skylla oss själv. men gott va de ;P !


igår var jag & Lina på spinning, det var KUL ! haha. jag bara älskar Lina innan vi ska träna, hon är alltid så nervös, hah ; ) ! men hon var duktig för att vara första gången, & jag satt inte ner en ända gång, jag orkade fan hela passet, duktiga jag ;D ! Imorgon blir de träning igen efter planeringsdagen, har det på jobb då vi ska planera hösten, : ) känns viktigt. :) Härligt ! Får passa på att berätta att jag ringde Becca i USA också, oh gud va jag saknar henne, allt känns som vanligt när man pratar med henne, men när man ska lägga på vet man inte hur man ska avsluta de, för man vet att man inte bara kan ringa igen efter en timme eller två som när hon bodde hemma. men snart dock så kommer vi :) ! & då tar jag med henne hem ? ; ) önskar de kunde varit så lätt. . men icke :( Dock kommer hon hem i augusti, men de är ju sjukt länge till det. & likaså med Cattis, känns inte som vår kontakt är lika stark längre. . saknar alla gånger vi tog bilen & bara drog iväg, oh. : ) så sjuk sommar de var, men uuuuunderbar ; D ! verkligen. hände så mycket men ändå inget ;P haha ! & TOOOOOOOOOGGGE din röv, han bara jobbar jobbar jobbar ! skulle träffats idag, men nä han var TVUNGEN att JOBBA igen. aja, som tur är kommer fler dagar : ) !


        
(klicka på bilden för att få den stor)



snart är det 2 år sedan vi tog studenten ;) ha. det var väldigt kul, men som jag sa innan. . jag skulle inte vilja göra om det. det bästa var ändå när min & beccas låt kom, & att den var den första låten också i aulan, det var så givet ! :) dagen var verkligen lyckad, LYCKAD !

nu tycker jag att jag bara börjar bli sentimental, haha. får sparka mig själv i gumpen nu & göra ngt, har faktikst diskat hela vårt berg. gjort iordning badrummet, & städat undan lite, dock inte lika roligt nu. . nu vill vi ju bara ha nytt ;P & vi ska kolla på en lägenhet. fast darling sa att han inte tyckte den var så bra, dock har han inte sett den än ;) haha. . vi får väl helt enkelt se.

& justja. nästa helg så blir de en liten trip, ullared kanske, & babe vill CAMPA ????? jag campa ? kommer dö då en myra kommer komma emot mig, haha. fattar inte att jag gått på scouterna. låg i tält & sånt, haha. & nu är jag en så jädra mes. ; P


nä, som sagt, kan ngn komma & sparka mig i ändan ;P ska hoppa ut till babe nu :) ha en bra tors, detta inlägg blev längre än förväntat ;) men va gör de, rebecca har något att läsa då hon har tråkigt ; P hahah !


Pöss.

-/ D i v a image519

Kommentarer
Postat av: Alex

Ska du ut den 24e????
:D

2008-05-15 @ 20:21:02
URL: http://msAlex.blogg.se
Postat av: Hilajna.

ÅÅÅÅH JAG VILL OCKSÅ TILL ULLARED. :) :) :)

2008-05-16 @ 10:19:48
URL: http://Helenaskog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0