engentligen . .

så orkar jag inte bry mig, men nu måste jag efter som detta är så löjligt.
det hela handlade om att jag skrev fyllerondellen i min blogg, men de passade inte ens viss "susanna nilsson" , nä då går hon mot personliga påhopp - om att jag inte har något körkort. MEN SERIÖST. . är det ditt problem ? patetikst, ja. man bör undra vem som är patetisk. . herregud, om du nu har några år på nacken tror jag fan du hade varit mer mogen. . väx upp.


annars, vädret har varit helt fantasiskt. :) vi har varit ute i trädgården hela dagen på jobb, & jag har bränt mig i nacken, det tackar vi för. ; ) Ih, ont faktiskt. annars har de varit otroligt lugnt, som sagt bara ute i trädgården & myst, spelat spel, fikat & bara tatt de lugnt. barnen/ungdomarna har badat i vår "stora" pool ;) ! doppade stortån, men iiih . . det var kallt.  är en jävla mes nu mer när det gäller att bada ; P haha ! varmt ska de vara. ; )

nu ska jag faktikst göra mig i ordning så jag kommer i säng, imorgon är de träning med Lina ; ) ska bli skit kul. . hihi. skönt att komma igång igen :) !

sov gott mina vänner,

-/ D i v a image504



Kommentarer
Postat av: Susan

Oj...ja,det var ju verkligen moget.

Hoppas att du sov gott.

2008-05-12 @ 05:21:18
URL: http://eliottsmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0