duktigt besviken.



Ja, som sagt, så var vi på ullared.
jag kom hem med 1 par trosor & 3 par strumpor, KUL ?
babe han kom hem med ett par jeans & strumpor. Haha.
däremot hittade jag massa till Cornelia, & till hushållet, men hur kul var de ?
så jag köpte mig ett par skor som till tröst. : /


Idag fikade vi med Sonia & Niklas & självklart lille johan : ) gick lite i stan, där hittade jag ett par vita short som jag letat efter nu länge, & jag fick dom för otroliga 98:- ! på H&M :) det ni. Oglad jag blev, hihi ! Ikväll är det som sagt hem till carolin, ska möta Helena vid sjukhuset tänkte jag & där ifrån går vi ner till Carolin : ) ska bli kul, träffa lite nytt folk & så. Älex är ju hemma i sverige nu med ju, så vi lär ju synas i dimman ;) ! känns som de kommer bli en lyckad kväll, hih !
innan de så ska de jobbas, börjar halv fem till halv tio, dock tror jag att jag kankse kan få smita tidigare, & så får jag göra ve mig på jobb ; / inte så kul, men de går. Dock fick jag låna Carros plattång ;) heh. & på tal om plattångar så hittade jag en ROSA, (ur läcker) plattång på åhlens, så babe vet vad han ska lägga sina överflödiga pengar på ; ) EN ROSA PLATTÅNG till mig :D !

nu ska jag packa ner det sista i min väska för att sedan kolla bussen & åka till jobb :) !

-/ D i v a None 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0