ungamödrar.




tittar på det nu, hjälp. dom är verkligen unga. men är det inte lite väl ungt att vara 16 bast när man får sin första ? man är fortfarande själv barn. & visst, dom fixar det galant, men alla saknar den där extra tiden till sig själv,  jag säger det. Jag hade inte kunnat ha barn nu & jag är ändå 21 år. Jag har för mycket som händer i mitt liv, för upptagen. men absolut om de skulle visa sig att man blev med barn så skulle man få acceptera det hela. Jag älskar barn & vill vara ung mamma, men jag är fortfarande ung när jag är 24-25. ;D















Carolina Gynnings kommentar,
-"jag älskar mig själv för mycket för att kunna älska ett barn"
;)

-/ D i v a

Kommentarer
Postat av: Susan

Man är ung även när man 25:P

2008-06-25 @ 20:23:44
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: em

följde också det programmet ett tag innan.. sjukt unga brudar med barn :| bah.

2008-06-25 @ 21:03:41
URL: http://foreverwithin.blogg.se/
Postat av: Onka

Så länge man e ung i sinnet så spelar inte åldern ngn roll tycker jag!

Så oavsett om du e 25(som jag var då jag fick C) eller 30 såå..

Sen vill man kanske INTE vara 16 år -då man går i skolan och livet snart ska börja..men allt har en mening sägs det med sakerna som sker..

2008-06-26 @ 11:43:07
Postat av: Anonym

håller med dig, det är väldigt ungt att få barn när man är 16år. Det riktiga livet har inte ens börjat då!

2008-06-26 @ 21:03:54
URL: http://christiinek.blogg.se/
Postat av: Kaisa

Jag tycker det är bättre att vara 16 (om man är mogen) & få barn, än en som är 30-35 som både röker & MÅSTE dricka alkohol då & då.. det är för jävligt tycker jag.. jag blir skitarg på kvinnor som står med baby i magen (eller på armen eller i vagnen) & en äcklig cigg i handen.. galen blir jag.. GALEN!!!

Är dom inte mer rädd om sitt barn så ska dom inte ha barn!!!

De borde bli förbud för rökare att skaffa barn om dom inte ser till att sluta röka både med barnet i magen & och när den är född!!

Så tycker jag att man ska ta tid & hand om sitt barn lyssna, prata.. så den växer upp i en trygg familj.. annars kommer världen se ännu sämre ut än vad den ser ut idag, om de är möjligt!!?????

Och allt det här har INGET med ålder att göra!!!

Bli en bra förälder.. det är de som är det viktigaste och då seplar de ingen roll om du är 15 eller 40 !!

2008-06-26 @ 21:24:11
Postat av: a .

jag är alldeles för ego för att ha barn! tar hellre hand om dom :)





sen vet jag ju hur det är att ha en ung mamma och tack vare att hon missade sitt "liv" så tar hon igen det nu. på fel sätt.

2008-07-04 @ 01:47:16
URL: http://alleballekung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0