Tosing ; )



för de första - det har hänt saker i B-hållan idag ; ) chefen fick brandkåren att rycka ut, & det BRANN . . ;D inte för att de kanske var så kul att det brann men att det hände ngt ;D ! & det slutar inte här !!

när barnen hade vaknat så rullade jag upp rullgardinen & vips ser jag annas beundrare ; ) & chefen som då sitter på kontoret ser honom också & flyger upp ur stolen & kommer in till mig - Madde, där är en tosing ute på annas bil, & nää. nu lägger han ngt på bilen också. & Chefen snabbt in till anna som är på grodan, & jag efter för att försöka hejda henne ;P men misslyckas, & ANNAS MIN ! HAHAHAHAH. jag skrattar än ska jag be & få tala om , HAHAHA ! Iaf, anna ut & hämtade sitt brev på sin bil ; ) ! & Chefen gick hem, men dock ringde hon igen efter en kvart för att tala om att annas tosing var kvar - HAHAH ! väldig händelserik dag må jag säga ;D ! moha.. väldigt kul ! ;D

& nu så har jag & Lina varit & tränat, hon har ääääääntligen köpt kort ; ) så nu jävlar (fast jag är så sjukt sugen på en jävla glass) men oh nä. här ska de slimas ; ) !

nä, måste duscha nu så jag luktar hallon igen , sedan ngt bra på tv;n kanske , & bädden efter ; )

Tjiing : )




-/ D i v a None


Kommentarer
Postat av: Janni

Jo, här är det fint! Dock blev jag lite skrämd av mig själv på bilden!! :O Makalöst. Själv då? :)

2008-06-10 @ 22:24:12
URL: http://jannipanni.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0