SOMMAR.



& jag älskar de.
fyfan vilken underbart väder.
jag rååå diggar det, älskar när de är varmt
.


idag har det varit undebart på jobb, kom dit åt frukt & sedan rätt ut i solen - underbart!
sedan gick vi iväg till matöppet & köpte frukt. . & sen efter maten tyckte jag att det vore bra om vi gick ut igen (då jag bara inte kan sitte inne när de är fint väder) så vi gick till lekplatsen :D !
& det bästa idag är ändå, (jag skrattade så jag höll på att kissa på mig, dock är de inte lika roligt för er som för mig, men jag försöker ändå ;P).

Vi sitter & äter frukt, så Anna då älskar såna jenkebilar , & rätt som de var kom de en utanför fönstret så Anna klistrar huvudet i fönster & tycker den är väldigt fin (jag som inte bryr mig om ngra bilar strunade i vilket) men så rätt som de var kommer vår lilla sötboll in i bilden & kläcker ur sig -"Va de sopbilen?" - HAHAHAHAH . & anna, HAHA. Hennes min, ja. det var väldigt roligt iaf ; ) & för er som inte skrattar , ni fattar inte ;P


har tränat idag iaf, step : ) så jädra trött efter, & dom sista 15 minutrarna höll jag på att dö. stegen gjordes av sig själv, haha. men svettig blev jag & det är ju huvudsaken :D

min jädra tandställning har gått sönder också, min sån ståltråd där bak. &så har svalt ståltråd. Grattis madde.
så får ringa folktandvården. blö.

& så missar jag ju avslutningen på tors, fast nu när jag är kvar så kommer de fler avslutningar, & jag lär bara se Celine dion en gång i mitt liv. så : ) ! HIhihi : )


Nu blir de tv & Uno : )


Kisses .


-/ D i v a None


Kommentarer
Postat av: Melissa

Jag hatar värmen.. längtar SÅ till hösten! :)

2008-06-03 @ 02:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0