Oh hjälp : P


många undrar vad jag ska plugga till,
Jo då är det så att jag ska plugga till förskolelärare. men dock först Matte B & Engelska B (?).
jag kommer dö, men det är okej ;) !
& eftersom jag nu vill jobba med barn & hela köret tycker jag det är ett tillfälle & ta tag i det nu när jag både kan plugga & jobba samtidigt, tycker ni inte ? :)

annars idag har jag bara diskat, ätit ngra chips(man får lov att ha en dag i veckan man får äta sötsaker) & ätit sallad. det är min dag. & tyckt synd om mig själv också, för min hals gör ont : / ! Blöö. .
nu ska jag sätta igång & baka : D !





& nettan var här inne & kollade läget, fick sms ;) dock viste hon inte än hur man kommenterade , men hon lär sig.
håller tummarna att det går bra med ryggen .




-/ D i v a

Kommentarer
Postat av: Hilajna.

Man behöver väl ej matte B när man ska läsa till det? Jag har iallafall inte det. ;P Engelska B vet jag att man behöver på vissa orter. ;)

2008-06-15 @ 21:06:10
URL: http://helenaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0