MADELEN.



det är klart jag tycker de är kul att dina barn är på dagis din tok ;)
på måndag ses vi :) !

nu är det helg, fast jobbe imorgon & sön, dock börjar jag halv fem till halv tio, så 5 ynka timmar ;P så det ska jag nog klara :) annars blir det bara lugnt. det behövs. . fick mina svar från blodprovet, & jag är frisk som en nötkärna säger dom. men om jag ska vara ärlig så vet jag inte hur det känns att vara pigg, :/ . men de är väl mycket runt omkring en då ? dom brukar ju skylla på det, så då gör jag de också & ser om de hjälper. ; ) äch, snart är det semester, får vila upp mig då lite ;P
& VET NI ? SOLEN KOMMER PÅ ONSDAG ;P sommarvärme + 30 grader, kan det bli bättre :D ! då lär jag väl ändå få bli pigg ? ; )

annars, mamma har fått en digitalkamera av jonas, & hon anväder inte den så jag fick den ;) ! så nu har jag äääntligen en egen, slipper ta Calles ;)

Nä, sofflocket en stund nu. & sedan kanske något att käka : )

Ha´re.

-/ D i v a


Kommentarer
Postat av: Susan

Woho...30 grader på söndag?? Låter nice=)

2008-06-27 @ 19:24:20
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: em

hoppas solen kommer till hela sverige då! för jag är trött på skitvädret :P

2008-06-29 @ 03:34:54
URL: http://foreverwithin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0