Klar för idag.




jobbet är avklarat & hemma nu, fast vatt länge, 45 minuter ;) ! dock har det varit en flott dag. men som tur är börjar träningen på tisdag : ) kanske jag hinner med ngt på gymmet imorgon efter jag klippt mig - späännande ;P ! sugen på lugg , men vet inte om jag vågar ;P ! får se vad som händer, hihi,

iaf var jag hos mamma igår ju, fick digitalkameran. precis sån jag ville ha :D liten & fin, TACK ! :D
men dock fattades där en sladd så mamma skulle kolla med Jonas, : ) !


börjar få resfeber nu, ih, om 1 ½ vecka flyger vi. är skit nervös. . hatar flyga. men visst de kommer gå bra, men ändå bajs rädd. brr, kommer få ett hysteriskt anfall eller något, haha ! eller så får dom supa mig redlös berusad så jag deckar eller ngt, OHHH FY ! jag äär nervös.

nu ska jag hitta på något, kan ju inte sitta här heller ;P


tjiing : )


-/ D i v a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0