Jahapp. : )



så ligger det till, vadå undrar ni ?
Jag vet inte svarar jag ; )


ja, trött är jag. tränar gör jag inte heller idag *ångest* ! menvafan , ska träna imorgon ; ) ! ska även till tandläkaren, IGEN. & nu skulle dom ta avtryck & sedan måste jag dit igen efter de, kommer bo där !
Har äntligen pratat med min läkare också, & hon tyckte jag skulle komma in & lämna blodprov för att se så det inte är ngt fel på mig, dock trodde hon att de kanske var ämnesomsättningen som strula, det var visst vanligt & då blev man kroniskt trött. - ME ME ME !

& midsommar är planerad nu, om alla kommer blir vi 28 personer , haha. ska alla vi spela brännboll & kub, LÄTT vi ska ;) ! ska bli kul om alla kommer också.  grillning & dricka. kan bli riktigt soft : )

älsklingen har satt upp oss på en lägenhet till nu , hoppas vi kan få kolla på den : ) 3;a på 75 kvadrat & ligger på 5200 kr, MED BALKONG :D fattar ni ? vi behöver inte bo i en bastu :D ! wiiho. (om vi nu får den vill säga & gillar den ;P)
men de hade varit så perfekt känner vi, för ingen av oss orkar bry sig om denna lägenheten mer. tyvärr. . folk tycker den är skit fin, vi med helt klart. . Men man får sinnesspel då man kommer in i trappen & möts av alla dessa fruktansvärda monster flugor & doften som är värre än suraste jag vet inte vad. & inte bara nog med de, FOLK RÖKAR I HISSEN. det gör mig så förbannad. folk kan faktiskt ha astma, täänk er för. Men nä, bor man på söder ska man vara EGOIST ! så enkelt är de, vi har börjat lära oss ; ) ! isch, blir bara så irriterad. äckligt är det. Jag bryr mig inte ett skit vad dom gör i sina lägenheter, men trappen är till för alla, inte bara för en . . men nu vill vi ändå slippa skiten ;D !


Igår var vi hemma hos Carolin & andersson & glodde fotbollen, eller ja - killarna. Jag & Carolin var i köket & snackade istället !  & Jag hade på min sverige tröja ; ) hahah !

nu är jag förbannat hungrig, så ska snart äta & sedan titta på tv. :  )

-/ D i v a  None


Kommentarer
Postat av: Annelie

jobbigt med såna grannar som inte visar hänsyn:/ men roligt att ni fått ny lgh:)

2008-06-11 @ 20:35:27
Postat av: Susan

Vart har ni satt upp er på Lgh? Nyfiken

2008-06-11 @ 20:38:25
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Hilajna.

Jag vill höra lite mer om midsommar. ;D

2008-06-12 @ 11:31:30
URL: http://helenaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0