jag skiter i det..

i allt. .
1500 spänn för en ny jävla sak jag måste ha i flabben för att tänderna inte ska flytta sig, & imorgon ska jag till läkaren & ta blodprover, kommer säker hitta ngt där också.
oh, gud va jag hatar denna dagen, fattig blir jag & 2 jävla nya besök till tandläkaren . . skjut mig!
& ja, som ni fattar har jag då varit hos tandläkaren idag med då, fick först vänta en jävla kvart, skulle vara där kvart i två, klockan två kallar dom in mig. . Irriterad till tusen redan, & sedan när hon säger - "du vet att det inte täcker på din tandvårdsförsäkring, så kostanden kommer ligga runt 1500 kr" - JO MEN HALLÅ, KÖP BLÅBÄR ! Oh, fucking skit.

åja, tur jag får bra lön denna månaden då, jobbade mycket på Vätten i maj, men kul att alla pengar ska gå till sånt här skit. Oh. . jävla jävla bajs.

& snart ska jag gå & träna, tror ni jag känner för de ? NÄÄÄ. jag vill bara lägga mig & sova. BLÖ BLÖ BLÖ. men nu när jag är sånhär kanske träningen blir bättre ;P !

Ha´re,
-/ D i v a None 

(vilket positivt inägg, sorry ;P)

Kommentarer
Postat av: Susan

Ja visst är det trist med en massa pengar man måste lägga på tandis...blä för det.



Hoppas att du får ut dina aggessioner på träningen.

2008-06-12 @ 16:11:27
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Janni

Dandläkarbesök är det värsta, men jag menar vad täcker den så kallade tandvårdförsäkringen då liksom. Känns inte lönt att ha ngn nu mer! Men, dock tyckte jag inte alls du såg gravid ut. Bara brun! :D krams

2008-06-12 @ 21:40:07
URL: http://jannipanni.bloggagratis.se
Postat av: Janni

he he, köp blåbär :P

2008-06-12 @ 21:42:41
URL: http://jannipanni.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0