imorgon igår & idag.

IMORGON, IIIIIIIIMOOORGOON är det celine dion. FATTAR NI ? Helt jädra sjukt, ska bli helt fantastikst :)


igår träffade jag äntligen Ivana :) fettade oss & gick längst stranden. & då när vi pratar om skolan bara möter vi Andreé & Lars, Haha. dom blev duktigt förvånade då jag sa att jag skulle börja plugga. MOHA!
Det var iaf riktigt mysigt att få träffa Ivana igen, som jag saknat henne. ska ses snart igen sa vi :) & de MÅSTE vi.



rebecca & Ivana : )


idag hade vi grillkväll för dom stora barnen på jobb, var riktigt kul :) ! mat & lekar. 

Nä, nu måste jag gå & göra ngt, är så jädra varm så det kryper i kroppen på mig, håller på att avlida. :S



PUSS : )


-/ D i v a None

Kommentarer
Postat av: Hilajna.

åh vad jag är avundsjuk. ;P

2008-06-04 @ 22:42:02
URL: http://helenaskog.blogg.se/
Postat av: Melissa

Vad fina du & din sambo är på bilden! :) Din blogg är så trevlig men något jag saknar lite är sånt där skönhetsfix.. som vilken mascara du använder, shampo, inpackning, parfym & sånt.. det är såååå skoj att få veta vad andra använder & har för tips! Ha en skön sommar! Kram kram

2008-06-05 @ 03:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0