dålig uppdatering.

jag vet, sjukt dålig- men sen är jag en upptagen kvinna också ;)






Midsommar.
Jag fick hoppa in & jobba ju, 8-18,. dock fick jag gå 17, skönt. Det regnade väldigt mycket på dagen & jag bad till honnom där uppe att de skulle bli fint väder, & det blev det mot kvällen, Vilken lycka kan jag säga ;D ! vi blev ett gäng, grillade & spelade kubb. Mega mys. dock började det regna vid 22 tiden & Andersson & Carolin bjöd in på fest. :) singstar & grejor. mega kul :) ! & vid en halv fyra gick vi hem, jag med en super duper full sambo. men de gick ;P ! mega trevlig midsommar med härliga människor :) - bilder gå in på www.bilddagboken.se & sök på nattensskapare uppe i högra hörnet & där kommer helgens bravader upp ;D

Lördag.
Sex and the city filmen stod på schemat :D uuuunderbart, jag Lina & Helena var där. Dock sov jag till 14.50. skulle möta dom vid 15.10 . jag klarade de galant ; ) Filmen var fantastisk, Helena tog tag i det hela & en tår kom, då kunde jag också ; ) ! OOOHH, vill se den igen. ska dra med syrran denna gången. Underbar :)!
Sen kom folket till oss, & jag var inte alls på G, kändes jätte tråkigt :( ! så är dom gick vid halv ett så somnade jag nästan direkt.  tråkigt att inte vara på humör då folket kommer till en själv :/ !

Söndag.
Vaknar av att babes telefon vibrerar & det är hans jobb. så han fick jobba, då det hade blivit missförstånd. aja, extra pengar :) ! & jag åkte ut till väla med syrran magnus & Snäck. & sedan åkte vi hem till Morfar där mamma också kom :D ! & vi höll på att måla & ha oss ;D hahah. jätte kul, älsklingen fick en chock då han kom & jag öppnade ;) jätte kul :D hahah !
nu mår jag inte så bra, fryser & fick nästan inte i mig maten. bara jag inte åker på ngt! det har jag inte tid med.

nu ska jag snart hoppa in & titta lite på tv & njuta av att det är söndagskväll kanske ;P kolla ngn film på 5;an ?
imorgon är det jobbedag, inte många barn & det är ju skönt :) ha en bra söndag !

-/ D i v a


Kommentarer
Postat av: Susan

Hoppas att du känner dig bättre imorgon och efter lite vila.

2008-06-22 @ 21:04:11
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0