: D



Lördag idag, & igår var det fredagen den 13 : / brr, läbbigt. men jag tycks klarat mig galant (förutom mitt förbannade jävla skosva som gör så ont att hela foten dunkar, AJAJA) ! : )

Igår börjades dagen med blodprov, ögonen svartnade då hon satte in kanylen, men dock klarade jag mig utan att svimma, vilket som var tur. Däremot hade jag en sambo som nästan låg på golvet, & han skulle vara med MIG som MITT stöd ? ; P Aja, jag klarade mig. : ) sen var de hem & byta om, fixa till oss. Jag & Babe gick & käkade frukost & sedan möte jag mamma & vi vandrade en stund i stan : ) Jag handlade - FYYY! Jag är fattig, men kan inte sluta. . mamma tyckte jag skulle söka hjälp - HAHA ; P ! & när vi gick där började de så klart reeeeegna , kuuul ! så vi gick hem & drack kaffe, & sedan kom Lina : ) .
Då det var bestämt att vi skulle hem till Nettan så tyckte vi att vi skulle vara dukitiga & hitta själva, men efter ca 20-25 minuter gav vi upp & fick ringa, & givetvis hade vi kört där ett par gånger, -  bara jag som kan skylla på min hårfärg, Lina vad har du förursäkt ;P ? MOHA !
MYCKET trevligt hemma nos Nettan & Martin. - & där kom vi framtill att jag har verkligen STENKOLL på alla - mäktadstolt ? ;P undra hur jag blir när jag sitter på hemmet, äch : ) Nettan hade iaf bakat supergod äpplekaka, & hade de inte varit för jag tränar & står i hade jag käkat upp hela, MUMS! Satt där i fyra timmar, tiden gick så fort att jag & Lina hann ju inte ens träna ; ) ! Men när klockan visade 17.50 , beslöt vi oss för att inte störa mer : ) (Då nettan behöver lite uppdatering så skulle hon bli en stammis här sa hon, så får se om där kommer en kommentar eller två;D) Jag & Lina åkte ner & käkade "kvällsmat", sallad. så förbannat goda, vid gamla bagatell - MUMS! & sedan drajvade vi ut mot fotbollsplanen,  ojojoj. . min darling ska få börja springa lite med mig på gymmet ; ) ! Lina & jag ska ta över också, för detta håller inte .  10 - 0 , ja, inte till Calles lag då. utan MOTSTÅNDARLAGET! Vi fick springa från plan , fast det var ju för att de regna ;P ! Iallafall, så ringde vi ner Patrik, (då nettan är ny här, förklarar jag lite tydligare;)) Calles bror. & Lina bänkade sig i soffan i mina mjukisbrallor : D & så kollade vi på film, ngn väldigt Konstig film. . Knäpp. & sen kollade vi på en till film, den var mycket bättre :D ! (Dock somnade jag lite, men de var för att jag var trött;P) Patrik klagade dock väääääldigt mycket på att det var vääääääldigt varmt i vår lägenhet - haha, tycker du? VI har bara 150 grader, men de är ingenting lixom ; P ! Iaf, sen skulle vi sova. Patrik gick hem & Lina på Soffan. . övertrötta. va bra det gick ? Det gick efter ett tag & klockan ringde halv nio , först innan de hade jag slått på Calle ca 5 gånger då han jobbar idag men han missade bussen ändå. =\  Vi var taggade på träning jag & Lina & elva står vi på golvet utan att fatta ngt först, då är det dansaerobic - Så jääädra kul :D (& Nettan, Marie var där :P !)  Dansade & åmade sig, låter kanske lite så - "öh, alltså ni är på friskis inte på ngn jädra porrklubb" . men det var så jädra kul :D !
& nu väntar jag bara in tiden, ska jobba halv fem - kuligt. : / Måste duscha också ju. så tråkigt. .

så ska ta tag i det nu :D så hörs vi sen, wiiho.

Hoppas du fick ut lite av min blogg, & du förståd hur man gjorde Nettan ;P !


JAG GLÖMDE JU, jag ska börja plugga den 13 augusti- HAH, jag fattar ni ?


-/ D i v a


Kommentarer
Postat av: Susan

Vad ska du plugga?

2008-06-14 @ 17:26:40
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Melissa

PLUGGA????? Fy fan vad tråkigt, skulle jag aldrig i hela mitt liv palla, man får inget bra jobb ändå ju! haha ;)

2008-06-15 @ 15:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0