bästa ever.



FYFAN, inget kan mätas med det igår, när Celine dion kom upp på scenen bara rös jag i hela kroppen, tillochmed i ansiktet ! trodde inte man kunde få gåshud där, men de kunde man :D fy tusan, BÄSTA EVER ! Hade lätt kunnat åka till globen imorgon för att få uppleva henne igen : ) om jag hade haft pengarna vill säga :) !

Oh, som sagt - absolut bäst. Hon var så fruktansvärt duktig. & hon kom in med I Drove All Night & avslutade med My heart will go on.
då man inte fick ta kort så smög vi lite med telefonen :) så här kommer lite bilder, dock kommer videos också.

     
   




ursäkta men jag tar i från tårna, men de får ni leva med ;) för jag hade så jävla kul, Celine Dion är så jävla bra, hon är GUD!

fy bubblan, ryser då jag hör sista videon, så jävla sjukt bra, men min stämma är inte den bästa ; ) ! skit i de.


-/ D i v a None

Kommentarer
Postat av: Susan

Det var självklart det största jag upplevet..efter mina barns födelse så klart. Så jävla bra var det och jag hade också lätt velat se henne i Globen imorgon=)

2008-06-06 @ 18:59:43
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Hilajna.

Jag är så avundsjuk att jag nästan började gråta. ;P

2008-06-06 @ 23:54:10
URL: http://helenaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0