Ut & äta .



det blir att vi ska ut & ät istället - oasen : D mums & denna gången ska vi ta toblerone, har vatt där 2 eller 3 gpånger innan , men då har vi inte orkat ;P ! me idag så. ska snart börja göra ve mig, kan ju inte riktigt sminka mig då jag ska droppa ögonen ;P men de gör inget, darling tyckte jag var vacker ändå ;D !


jobbet idag var ju hur lugnt som helst, 4 ½ timme. käkade fruksot då jag kom dit - 07.20 : ) fil & macka, & sedan bara softa jag fram till första barnet kom 08.05. . & sedan kom sofie. :) ! var lugnt med 8 barn, haha :) !

annars har vi sovit ngn timme nu - ih så skönt. & bara veta att jag är ledig imorgon, de gör mig på ännu bättre humör, dock ska vi tvätta, men hey - jag överlever ; ) ! jag är ändå lixom ledig, kan göra vad jag vill :D ska städa undan här också lite så här ser anständigt ut, men de går snabbt !
är sugen på att köpa nya glasögon. jätte sugen . . får se vad de står på lönelappen då New York står på listan - : ) !


ska gå & platta håret snart & sedan frossa :D vi hörs & ses. .


PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0