stor shopping, ; )



vart är syrran när man behöver henne ; )


idag har vi storhandlat på City Gross, & när vi kom hem slängde vi en del som bara låg där & ruttna ;) ! hah, snyggt blev de i skåpen också. duuktiga !
& nu undrar jag om jag vågar färga håret, - ljusbrunt. typ slinga lite, men vågar jag ? Har köpt färg & allt, men ändå är jag så jävla feg ;P ! haha. . får se.

igår fick jag ändå prata med min Rebecca, oh. härligt. saknar henne sjukt mycket, verkligen. & Cattis är också borta, blö på er båda : ) ! Men bara ni har de bra så gör det inte så mycket, för vi ses ju snart igen - hihi !


image326





nä, ska snart lägga en ansiktsmask & leka drottning ;P ikväll är de efterlyst- wiho.
måste även skälla lite på chefen, fick för lite löön. Så ska visa de imorgon ;P fast de var iof hon själv som sa åt mig att kolla den : ) får kanske mer stålar - he. 



PUUSS !  

Kommentarer
Postat av: Alex

Tips, har du blekt håret sen innan MÅSTE du ha rött i de om du ska färga de mörk de blir grönt annars :S

2008-01-31 @ 23:07:13
URL: http://ajjeex.blogg.se
Postat av: Hanna

Nej det gar bra med brun farg da, har sjalv gjort det sa inga problem och jag var lika blond som du ar =)

2008-02-01 @ 04:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0