stolt.


då jag kom imorse & hade tagit av mig, gick jag in bland barngruppen där barnen satt.
Chefen som öppnade kom efter en liten stund då hon hade pratat med en mamma.
så säger chefen - du, madelen, du ska veta en sak, föräldrarna här gillar dig starkt. då hade en pappa sagt till chefen på morgonen att dom (mamman&Pappan) gillade mitt sätt hur jag var mot barnen, & att jag alltid var så glad. dom var verkligen glada för mig : ) & då knäcker chefen av sig - det är vi med ! Det gjorde verkligen min dag, så skönt att veta att man gör sitt jobb bra & att andra ser det.

iaf, så stod jag & gjorde kaffe & te i köket, så kom chefen igen.
- jag måste prata allvar med dig.
- (min första tankte va, Oh shit) ojdå !
- har du tänkt på vad jag sagt till dig (ang tjänsten)
- jo, det har jag.
- va bra, då skickar du in ansökan som vanligt & sedan skickar vi dig på kurs, gratis utbildning,
vi kan prata mer om det sen.
- jaha, jo det kanske vi kan !


jag är lite kluven här, jag trivs jätte bra ute i billesholm, helt klart. . utan tvivel. men vätten vill ha mig, & jag vill ju plugga vidare. vad gör jag ? Någon som vet kan gärna få höra av sig. . tack .


Nä, nu ska vi tvätta.. KUL, nä men de behövs tyvärr.

skriver mer sen. PUUSS!


Kommentarer
Postat av: isabell

hehe visst e den=) köpte en vit till studenten, men va tvungen att köpa en svart med för den va så snygg hehe:)

2008-01-24 @ 18:25:19
URL: http://isabellhbg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0