städdax. : )



oh jag gillar de fan :) att få veta sedan att va snyggt de är & det är vi som har gjort de. : ) det är en känsla. nu tycker jag inte ens de är jobbigt - bara kul. vi tvättar också. tvättar både är uppe & nere. så jävla slavriga när de gäller att tvätta, bara för mna har så mycket kläder, & sedan när alla kläder är slut så va de inte lika kul längre ; ) ! haha !

men jag tycker vi är duuktiga iaf :D hih. . nu ska babe in & kolla om han kan hitta en sladd till tv så vi kan glo tv i sängen imorgon morgon : ) ! gud va härligt de är att vara ledig, men saknar även att vara där.



 PUSSS : )
duktiga vi är älskling.
jag älskar dig
.




image283

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0