solen skiner ; D



& kvällen igår var fantastisk.
hemma hos Lina, där åt vi & sedan drack drinkar, & tokigt nog blev jag SEG & trött.
kände att jag hade kunnat sova en stund - men icke !
In till stan , hennes morfar körde in oss kvart över tio. vi var inne ca 22.40 ; )
en mycket kissig Lina vill in snabbt för att gå på dass, sagt & gjort. . Haaampan här kommer vi ; )
blev lite stälda då vakten öppna dörren för oss & när vi kliver in sitter där männiksor i 50+ ! haha,
vafan, Lina kissa & sedan var det inte ngt med de, så vi beställde dricka ! ääääntligen ÖL . bara vatt sånna söta,sliskiga annars, men nu fick jag ÖL ! Efter hampan & lite dricka hade angelika bestämt sig för att bege sig ne mot staden, & visst ville vi träffa henne - men först var de in på tivoli så vi kunde få stämpel. blev lite krångel när vi skulle betala ;P stod nog i 10 min, så bara vara de 50 spänn inträde. Fatta inget, men vi brydde oss inte ; )
sedan var de bort mot Crombar för att träffa angelika, dom tog vääääääääldigt långtid på sig för att komma ner, men tillslut så. snacka & tog lite mes bilder, sedan hade jag en babe som ringde rätt mycket ; ) han saknade mig FÖR mycket ! så han svek sina vänner för att komma bort till mig & Lina - & sedan begav vi oss till tivoli. babe fick ställa sig i kö medan jag & Lina bara travade in ;P då vi skulle hänga av oss jackorna var de full kaaos. . trodde jag skulle bita idioten framför mig i örat ! IDIOT. . men annars sedan var de lugnt , Lina hade en förföljare. HAHAH ! fan va kul de var. sprang runder på tivoli som idioter & han efter . . han fatta inte, TRÖG. men det var roligt, ! skatta så jag höll på att lägga mig ; D! Träffade även sötlöken Alex ;D & malin, hon var hemma & hälsade på från London. Hon kände inte igen mig - hahah "men gud - är de du?" HALLÅ :P malle. träffa massa folk igår. Emmys Mosters man (?) också. är inte säker på att dom är gifta, men kanske ; ) ! & massa annat flum träffade man också, häärligt.
så vi begav oss hem när de stängde, ONT i fötterna, trötta, sminket såg bara för räligt ut. . & Lina ville inte hem ;P HAHA ! SÖT.  men långt omlänge så ringde hon sin morfar ;P så babe & jag gick bort mot knutan, & han skulle ha kebab, dah. så satte mig & väntade på knutan.
Så när vi skulle ta taxi så bara står en pappa från dagis där, (han är taxichafför) & kvällen var räddad ;D Han körde oss hem & även här fick man beröm för sitt arbete, Fan va duktig man är ! ;P & babe säger lite sött i baksättet - "ja, jag är stolt över henne" : ) ! Sötnos.

& ääälsklingen han har försovit sig, började åtta - vaknade nio. & sedan missade han bussen så kom upp till mig igen för att ta bussen 10, men sov till 12.15 ;P det är ILLA ! men dom kopplade över telefonen till hans mobil, så förhoppningsvis har han inte haft ngra larm . men man vet aldrig ; ) !

nu ska jag mysa in i soffan, ska vänta på darling som ska ha med sig bullar hem & COOOLA , mumma !

Tack för en fantastisk kväll/natt igår Lina, du är bäst. Jag älskar dig!




image324



PUUSS!

Kommentarer
Postat av: Alex

:D:D:D

2008-01-28 @ 21:59:54
URL: http://ajjeex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0