snorhalt.




verkligen mega halt ute, vår ena pojke halkade så fort han kom ut, : P ! var på väla, shoppa lite till vätten. & Jennie hon hittade också saker ; ) ! & när vi skulle hem kom där ingen färdtjänst. så när det väl kom en var det inte vår ``/ ! så han frågade om vi väntade, & sa då att vi kunde vänta länge då dom hade fått strömavbrott nere i malmö (där dom tar emot samtal & bokningar) men som tur va kunde han ringa efter en färdtjänst till oss ;D så vi kom hem. & sedan kunde jag åka hem & sola. . : ) men jag la i 40 spänn, men fick bara sola för 30 : ( ! så får sola imorgon igen ;P ! gör mig inget. . jobbar mellan 11.30-16.30 . LUGNT :) !

ikväll ska vi se film, Good Luck Chuck. . syrran säger den är rolig :) får lita på de. Hihi.


Igår var patric & tess här, åt & drack vin, & sjöng givet. jätte trevligt. dom gick hem runt ett tiden, :) ! & då stupade jag i säng. . Ih :) när klockan ringde 11 idag ville jag inte alls gå upp. men var tvungen.
& igår pratade jag ju med becca - i 3 ½ TIMME : ) oh, gud va jag saknar henne. ska bli skönt att få krama om henne till sommaren : ) ! Ih : )


Jag är glad att vi inte fick mammas misse ;P han bara skriker där hemma hos henne, ;P ! haha, Busan är ju snäll & tyst här ;P mamma har inte fått sova på ngra nätter nu ;) hah !

Nä, dass nu & sedan film & glass - ;Mums, får passa på nu innan måndag, för då gäller de. .
PUSSS!



image263



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0