shopping igen ?




image321    image322    image323


svårt beslut, den röda är så fin, speciell men svårt att vlilka kläder som helst, men ändå fanastiskt. svart & vita ska jag ha :D ! men den svarta är också så söt, oh ! hjälp mig.


har kommit hem från snäck nu : ) syrran & magnus hade haft de toppen, skönt. vi hade de heller inte de så dåligt ; ) jag tyckte de var mysigt. mys med lilla mor & snäck . jag älskar er.


nu ska jag bege mig in mot duschen snart, om jag ska vara ärlig är jag lite seg ;P snäck väckte mig halv sju. men va gör de ; ) vi tittade tv & halv åtta fick inte mormor heller sova mer :P
nä, som sagt - nätshoppar igen.


PUSSS!

P.s, ha en underbar lördag ; ) vi ska.

Kommentarer
Postat av: Alex

Den svartvita e meeega snygg

2008-01-26 @ 16:35:27
URL: http://ajjeex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0