passar snäck.


då vi hämtade henne på dagis gick vi iväg för att handla mat & fika.
så nu har vi både fikat & ätit mat, så nu kollar hon på bolibompa med mamma ; )
kollade på Ronja innan också, Cornelia är 2 år, & kan filmen utantill :P hon var inte så rolig att kolla film med, hon berättade ju hela tiden ; ) ! men de gör inget, för hon är finast i världen.


& imorgon är de lördag, innebär LINA ;D ! wiho. ska bli fett. haha, vet bara inte riktigt vad snyggemadde ska ska ha på sig ; ) ljusa jeans vet jag . . & så står jag mellan två svarta linnen/tröjor ;P jävla dilemma ! det löser sig dock.
iaf, nu ska jag bege mig & mysa förfullt med snäck & min kära mor : )




Jag saknar dig darling !
PUUSS!

Kommentarer
Postat av: Calle

Jag saknar dig också

2008-01-25 @ 22:36:13
Postat av: Alex

Vi ses i dimman imorron ;)

2008-01-25 @ 23:13:02
URL: http://ajjeex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0