oh stackars mig.



det är verkligen synd om mig - buhu. jag mår inte alls bra, inte så värst dåligt heller, så pendlar mellan mitt i mellan. men tillräckligt dålig för att orka göra något. känner mig tung i hela kroppen, & lite så. men, de går väl över ? : /

var ju hos doktorn, en förkylning i ögat ? tyckte det lät väldigt kul när hon sa de "nyser ögat också?" ;P ! iaf, fick ögondroppar jag ska droppa i mina ögon var 3;de timme - hallå ? men vill man bli frisk så ; ) & sen drog hon till med - "du kanske ska ta det lugnt, du har dratt på dig en mega förkylning" ha, [& vet ni vad jag kom på nu , att man blir förkyld för att man har vara FÖR KYLD, fattar ni ? för kall lixom ; ) haha. . go madde go madde ;)] iallafall, jag gick till apoteket för att hämta ut dom där ögondropparna. . men de hade dom inte på drottninghög, så köpte mig ett förbannat bra nässpray - koksaltlösning med mentol. man får en kick ;D ! wiho ; P det är min bästa vän nu : ) ! & självklart var darling med mig hos doktorn, & när vi sitter där & väntar kommer Susan in ;) haha ! trevligt. hih.

Till helgen kanske de blir Köpenham med älsko - fre till lör : ) får ju se hur man mår men de ska nog gå bra. . jag är nog frisk till dess. ska bli mys, var längesedan bara jag & han gjorde något tillsammans, då vi jobbar varannan helg så hinner vi inte göra något tillsammans. men denna helgen är vi lediga tillsammans : )
måste även hinna träffa cattis, hon åker den 24 ju, så måste ses innan de. får se vad vi kan hitta på.

ska hoppa in i soffan nu & tycka synd om mig själv igen ; ) daring har kommit hem ifrån en stund på stan. de orkade jag inte följa med på : ( ! pi . . så han vill installera sina saker han köpt , okej då ; )



image271



PUSSS !

Kommentarer
Postat av: Hilajna

Krya på dig hjärtat. :)

2008-01-15 @ 17:49:01
URL: http://Helenaskog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0