ögoninflamation ?



är de så pass alltså ? darling fick springa iväg & köpa salva, för de kliade som tusan på jobb & ögonen blev jätte röda :/ Eva såg de men vågade inte säga till mig försen jag själv sa att de kliade. haha ! så nu har jag sån jävla klet i ögonen :/ ser fan inget, så vet inte riktigt hur de ser ut här , då jag skriver ; )

som sagt, syrran mamma cornelia & morfar var här igår, vi bjöd på mat & de gillade de : ) det är gott med vår nya maskin ;) ! hihi. & snäck råkade spilla ut rödvin på vår matta, men nog fan tog saltet de, & där är inget kvar på matten. blev helt chockad ;P haha ! men att saltet tog de , trodde jag inte först på :) men nu tror jag. efter dom gått så kollade vi film, kommer inte ihåg vad den heter nu, men den var bra - jätte bra. & sedan sängen . ,

idag har jag jobbat, trevligt. de var faktikst lugnt. . inte mycket alls som hände & jobbade även med Isabell idag, de var längesedan.så vi har ätit som vanligt ;P haha, men på måndasg är de slut på de, veeerkligen. shit va man kränger ;P haha. men mån är de träning, ska bli skönt. som Gani sa, de känns konstigt att längta till något som är så jobbigt ;)  då känner man att man måste komma igång ; P !

nu ska jag in & se tv med darling, inte för att jag vser så mycket för salvan. men kan försöka :)


PUUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0