myskväll.


ja, det blev riktigt mysigt :)
& allt kändes som förr.
jag saknar det.


vi som skulle laga mat, haha :) det blev lixom pizza - från ringstorp. ME LIKE. kollade på film, vägen till lyckan.- med will smith. den var verkligen bra, då darling redan hade sett den fick jag se den igår med cattis :) mycket bra mycket bra : ) ! kommer sakna allt de gamla när hon åker. . : /

idag blir de väla & ikea. . ska köpa tavla nu : ) hehe. . äntligen, men inte vilken tavla som helst. . utan vi ska göra en egen. ska bli snyggt hoppas vi.

hade besök på morgonkvisten, först kom Calles pappa, satt här en stund. & precis när han går utanför dörren & vi hinner stänga den , ringder de igen, & då var de calles mamma ; ) ! så nu vi trodde min mamma också skulle dyka upp ;P heh.

skulle behöva gå & göra ve mig - : ) sedan ut & kolla lite, aldrig fel . . vill bara ga mina kläder från ellos också ;D !

Hörs sen ;) kommer lite bilder sen igår ;P


            
           


MYS ;)


PUSSSS !

p.s emma, låter heter - save me from myself !


Kommentarer
Postat av: Catrine

Det va jätte mysigt igår ! Och som du skrev det kändes som förr! Kommer också att sakna det !! Men när jag kommer och hälsar på så får va ta igen det !! :)

2008-01-20 @ 21:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0