lite sammafattning. . :)



om 2007 : )


Januari: Calle & jag hade vår första riktiga dejt, vi åkte skridskor & sedan var vi ute & åt på tvåbrödrar. :) mys. & cattis fyllde ju 20 år : )  
Februari:Cattis & Becca hade sibn "40" års fest, mycket lyckad. . hade mega kul. Älsklingen fick på flabbne så det blev ambulans & hela köret. mindre kul. :/ & den 15;de sa Calle att han älskade mig ♥  !
Mars: denna månaden var lugn, några utgångar - men de var allt !
April: Jag fyllde 20 år, & det firades i tre dagar : ) - inte illa. Rebecca lämnade även oss för att roa sig & jobba i NY med emil, hon åkte på min födelsedag : ( !   
Maj
: här var vi på bakken :) sjukt kul & mysigt, & vi hade även picknick, riktig mysmånad.
Juni: blev sambos ! hade en vecka semester slutet av denna månaden, den spenderades nere på hampan så klart :)
Juli: min andra & sista semester vecka hade jag i början av denna månaden, då var de meningen vi skulle dra ss till utlandet, men vi hade inga pass ;P så vi hyrde en bil & på vägen hann jag träffa emma gumman, vivar på ullared, & sedan resten i sthlm. . verkligen mys.  Hade även vår inflyttningsfest , lyckat :) hade mega kul, var ju under festivalen så kunde inte bli bättre :) ! morfar fyllde 71 , & även 8 års saknad av mormor. :(
Augusti: Togge fyllde år, fest så klart :) sen var de rätt lugnt här med denna månaden .
September: mycket utgång & shit. folk som var svartsjuka, HAHA - gud så patetikskt.
Oktober: ääääntligen biljetter till celine dion :) väldans lycklig ska jag be & få tala om. . wie.
November: mycket inhandlades, presenter & julklappar :) Mamma, syrran, katta, snäck & helna firades :D jag & älskling åkte till teneriffa & hade de verkligen mys :)
December: även här var de inhandling, julbak hos syrran & julen firades här : ) ! Jag & älsklingen firade 1 år - ; ) Ih. & Nyår på Lagmarks :) TOPPEN.


2007 har faktikst varit ett relativt bra år, jag har tyvärr tappat kontaken med några av mina vänner. & åter funnit några. Lina är någon som kommit in som en storm i mitt liv & det är jag glad för - Likaså Helena. Jag älskar er.
Familjen har jag bara kommit närmre & närmre. Precis som vanligt, jag har den bästa, så är de. Kärleken har jag kvar än, fast många motgångar. . men ändå är de vi . . & så kommer de alltid att vara .
jag är glad att de är vi två. & nu har vi tillochmed en bebis ihop :) jag älskar dig ! Min mamma syster & Cornelia är dom som betyder fruktansvärt för mig, & aldrig kommer de att ändras. Tyvärr har jag tappat lite kontakt med min bästavän. . & nu flyttar hon till norge, jag undrar hur de kommer sluta för oss, kommer vi vara bästa vänner för livet som vi sa ?

image258

kommer du ihåg den bilden älskling, precis i början då 1+1 blev 1.
jag älskar dig


Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart jag kommer ihåg när bilden togs älskling =). Det var den 24 februari. Puss Älskar Dig

2008-01-03 @ 09:07:27
Postat av: Hilajna

Vad fint du skrivit, även om du stavat fel på mitt namn. ;) Och faktiskt så kommer jag också ihåg när jag såg den bilden. :) Jag älskar dig!

2008-01-03 @ 10:33:23
URL: http://Helenaskog.blogg.se
Postat av: catrine

Jag vill inget hellre gumman! Vi har sagt att det är vi livet ut och det vill jag inte svika ! Ett nytt år har börjar med upplevelser även om jag flyttar så är du den bästa för mig ! Älskar dig

2008-01-03 @ 14:50:14
Postat av: Anonym

Ja usch svartsjuka manniskor ar ju inte kul!

2008-01-06 @ 20:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0