Jag förstår inte riktigt. .



hur mycket snor kroppen kan prudocera.
äckligt sjukt.


annars, jobbade ju som sagt idag . . vi hade sju barn exakt idag ;D på hela förskolan - löönt : ) så kan ju säga att jag inte jobbade ihjäl mig ;) så det blev glass till mellanmål - då vi bara hade tre st, haha ! så det har verkligen varit en lugnt dag :) imorgon blir de likaså. . & jag slipper öppna halv sju, kan komma halv åtta - är det toppen eller :) ? Ih, jag gillar in chef ;D !

mina ögon börjar bli bättre som tur är. sköönt. men liknar en elefant runt ögonen då dom blivit torra efter att ögonen runnit : / skit störigt. så håller på att smörjer dom med min ögonkräm ; ) & satan va de sviinder ska jag be & få tala om. : / ! men vill man vara snygg så : )

& vet ni ?? idag börjar EFTERLYST ! wiiho. så underbart så underbart :)

darling kan hålla koll på mig när jag sitter här via sitt jävla ps3 ;D hehe , rätt coolt. . Puss babe. ser du det ? ; )
nä ska shoppa vidare på ellos :D :)





image276


elefant madde :/


PUUSSS!

Kommentarer
Postat av: Calle

Puss Älskling

2008-01-17 @ 17:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0