jag är sjuk.



jag är hemma från jobb idag & ska till doktorn, & hur ofta är jag hemma lixom : / får fan lite ångest. iaf, ögoninflammation - jovisst : / kunde fan inte öppna ögonen imorse. -Hey, jag blev blind under natten.& min näsa är fan inte mycket bättre. blir bara sämre, massa snor ; / ! hostan är borta som tur är, men de jämnar ju ut sig med näsan . . Jävla skit. :( ! jag orkar inte detta, & jag som verkligen är taggad för att börja träna, FUCK YOU.

image270



jag ser verkligen ut så också idag : / helt sjukt.

hörs sen, orkar inte nu & ska ändå snart till doktorn. .


en snorig PUSSS!

Kommentarer
Postat av: Susan

Hoppas att du fick bra meducin på vårdcentralen. Det var i alla fall kul att se dig där ...så det så;) Puss

2008-01-15 @ 12:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0