inspirerad.

image284


då jag lästa stina-lee`s blogg & hon hade skrivit om några som förlorat sina barn i cancer, var jag tvungen att läsa. . Fastande för Felicia. . www.tidigmamma.blogg.se . där hon hade en annan länk till www.inlinesskanerunt.se ! dte är fantastikst. . & även fruktansvärt. jag hatar cancer, & hoppas att dom kan bota den snart. . det är många som tyvärr blir sjuka & aldrig kan botas : / ! Cancer ordet gör mig rädd


köp ett hope smycke på www.barncancerfonden.se så bidrar du också en slant. Jag ska köpa ett, bidra med en slant. då det finns personer i min närhet som är drabbade. . all hjälp behövs. Hjälp till.

- om alla hjälper till - kommer alla kunna bli botade en dag.


PUSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0