In love.


I don't care what they say
I'm in love with you  ♥  !


städning är klar :) den var iof klar vid kvart över ett / halv två. duktiga som tusan : ) ! skulle egentligen åkt ut till väla/ikea , men de gör vi imorgon. har hunnit prata med mamma & gjort om designen, inte jätte nöjd, får kolla när helena har tid sen : ) hih.

ikväll ska jag träffa Cattis ju : ) ska bli trevligt. ska äta & ta de lugnt. glo ngn film eller så :) ! nästa helg är det utgång med Lina. får se om de är så kul, saknar inte alls att gå ut mer. så tråkigt med alltid samma folk ute & tråkiga ställen ! men som man säger - det blir de man gör de till : ) Lina & Jag brukar aldrig tråkigt ju ; ) så de kan nog bli lyckat.
annars blir det barfa lugnt nu :) fram till cattis hämtar mig. sitter fortfarande i "pyjamas" - hotpants & tröja ;P

här kommer lite bilder på mig & cattis igenom 06-07


           
             
       

här är bilder på oss & våra galenheter. har så många fler på mammas dator.
får åka dit & rensa.


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0