Illa : (



idag mår jag illa, ; ( det är nog efter allt skit jag ätit. . tvinga dom andra på jobb att äta kladdkaka med mig, jag bakade & det blev skit bra. men för bra ;/ kunde inte röra mig sedan. fyfan. & trötta har vi också varit idag, haha. . morgon personalen orkade inget ;P ( då de var jag, charlotta & Barbro ) när Gani kom in & frågade vad vi skulle göra så tittade vi andra bara på varandra ;P & när hon kom med förslaget att vi skulle till stan sa alla- men vi stannar hellre här ;P ! så Eva-lill & Gani fick bege sig med 3 barn så hade vi 4 kvar ; ) ! haha. bara suttit framför dartorn & degat. . ibland har man kollat till barnen ;P nä, så farligt har de inte varit ;) ! men de har varit lugnt. .

imorgon är de träning, : ) är som sagt fort förkyld. men kan börja lugnt. . känner, börjar jag inte nu kommer jag aldrig börja. så imorgon tar jag tag i de, & måste sola. . börjar bli blek, & de gillar vi inte.

skulle även fixat min brötna nagel idag, men eftersom jag mår illa & så, så tar jag de på ons då jag egentligen skulle till henne ändå. de gör ju inte ont mer : ) ! dom har bara blivit svaaajn långa, men de fixar hon på ons ;) hihi.. ska bli kul & snacka lite skit med henne ! ih.


nä, lite tv nu (som vanligt) & sedan sängen.

PUSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0