helt förbannat trött.



min förkyldning vill fan inte ge med sig, jag blir knäpp.
men jag överlever.


jobb idag, stängde. jag hatar verkligen att stänga. . iaf, vi har ju fortfarande många sjuka barn på dagis & jag som är så pjåkig tar ju alltid febern så fort jag tycker något barn känns varmt (bättre att ta för ofta) & ja, de visade feber på en flicka. & barnen tyckte jag skulle kolla mig själv också .- 38,2 ! Japp, jag hade feber. . men jag har då inte råd att vara hemma. var hemma 2 dagar förra veckan & andra sidan jobbar jag bara till tre imorgon & vi har max 4 barn ! så det är luugnt. : )

nä mat nu - mega hungrig.

& darling han är så sjuk , stackare ; )



PUSSS!

Kommentarer
Postat av: Catrine

Inte roligt att höra ! Hoppas att ni båda kryar på er !! Jag har fixat med min blogg nu :) Du får gå in och kolla :) Puss

2008-01-21 @ 20:22:29
Postat av: Hilajna

åh älskling var rädd om dig!

2008-01-21 @ 20:38:55
URL: http://Helenaskog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0